Sunday, January 1, 2012

1月1號2012年

BYE 2011

又是回憶的一篇文章,其實我還蠻喜歡寫這樣的文章,一年一次,重新的在一一數出一整年來到底發生了什麼事。滿滿的回憶。
每次到年尾,大家都會吐出一句“時間過得真快”。有時些事感覺明明才發生,可是這已經是好幾個月前發生的了。有沒有這種感覺?感覺新年才剛過不久,可是這個月尾又是新年了,哈哈!
大家翻開你的新日曆,所有事情又要從新調整囖!
去年的你過得如何?我還過得去,終算比2010年好!

2011年,是我從小到大第一次整一年裡沒有看見媽咪,對!我也不知道我怎麼捱過的,可是知道媽咪在澳洲過得好,我也很安慰。終於在這新年她要回來了!超想念的!
2011年,第一次因為工作壓力而哭!
2011年,我真正了解原來在社會上生存還蠻不容易的。錢難賺,人心難測!
2011年,我發現其實在某些人心裡,我不算什麼。
2011年,我發現一些朋友開始離我远去。
2011年,我發現原來我回到我家KL,我是個無家可歸的小孩。
2011年,我不見了我的電話,黑霉!

換換換!
2011年,我第一次去香港!謝謝辛爸!
2011年,我竟然成了1 5 3 Shoppe 的小老闆娘。
2011年,我終於在我一直想要嘗試工作的公司上班,Bobbi Brown!
2011年,我本來以為可以和男朋友到外國旅行,結果曼谷遇上水災,去不成。
2011年,我愛上spongebob和他的死黨patrick。
2011年,我成了htc用戶。
2011年,我第一次在現場感受足球隊Liverpool的威力!帥!
2011年,我第一次收到花,在情人節時。
2011年,我第一次看見一個男生用心形的蠟燭為我佈置了一個很大圈的心形!
2011年,我駕車有大大的進步,還自己駕車去上班了。哈哈!
2011年,終於沒有媽咪的陪伴,自己到市場買所需的日常用品。
2011年,我有好幾位朋友都結婚,懷孕,生小孩。
2011年,很開心聽見他終於振作起來!

我想沒有什麼特別事情了。

還是一樣希望爸會找到另一半!要快樂!
希望媽咪在澳洲過得還是一樣幸福快樂,換工順利!
希望哥哥會比2011年來得更好!
希望男朋友工作順利!

而我呢,2012年你終於來了,因為我終於21歲啦!可是還沒過生日! 2012年我希望我的1 5 3 Shoppe 生意興榮!還有是希望可以搬回KL!我好想陪我爸。

WELCOME 2012

2 comments:

Peter parker said...

Online toll free number for Binance id hacked|binance support
Issues associated with hacking of Binance ID have been known as common one. It is well-known that when ID is hacked, users could not access their account which is of course an annoying factor. In that Binance users may immediately call our Binance support phone number to interact with us. Our Binance contact phone number is toll-free for which users don’t need to pay. The professionals address users politely and with positivity. Contact us our customer care team and quick fix your set issue.
Website: https://www.cryptowalletsupport.com/binance-support-number/

Peter parker said...

My Blockchain account is hacked, how to recover?
Blockchain doesn’t need any introduction when it comes to the popular digital asset applications globally. Suppose you are new to Blockchain users and your account is hacked therefore it is intuitive that you want to reach the well-adroit experts. Apart from email and chat, you can dial Blockchain Customer Support Number and get all your errors resolved in seconds. They deliver accessibly and desired remedies. They work round the clock just to provide assistance to the users in their difficult time.
Website: https://www.cryptowalletsupport.com/blockchain-support-phone-number/